Vil du få bedriften til å vokse og utvikle seg?
Gjennom digital markedsføring hjelper vi deg å bli synlig for kundene dine – uansett hvor de befinner seg i beslutingsprosessen.
Synlighet i de riktige kanalene
Hva er digital markedsføring?
Digital markedsføring omhandler alt du trenger for å oppnå god digital synlighet. Å bli lagt merke til i 2022 betyr god synlighet på f.eks. Google, Bing, Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat, TikTok og YouTube.
Ved hjelp av digital markedsføring kan du bygge merkevaren din på en målrettet og effektiv måte. Hensikten er å skape gode resultater og flere kunderelasjoner, i tillegg til å øke mersalg og omsetning for bedriften.
Visste du at over 90% av alle kjøp starter hos Google?
De aller fleste kundebeslutninger tas idag på digitale plattformer. For de fleste dreier det seg om å kjøpe et produkt eller en tjeneste, hvor søkemotoren blir en viktig del av beslutningsprosessen for å verifisere informasjon. Det er derfor viktig at du matcher kundens forventning til profesjonalitet, informasjon og trygghet i alle de digitale kanalene du ønsker å være synlig i.
Slik jobber vi med digital markedsføring i Funbit
Skal du nå kundene dine på nett, er det viktig å ha en klar plan. I Funbit har vi tre hovedkompetanser vi jobber med innen digital markedsføring: Kreativitet, teknisk forståelse og strategi.
Kreativitet er den emosjonelle delen av markedsføringen og er innholdet du ser i for eksempel en annonse. Det er her overtalelsen skjer i form av tekst, video eller bilder.
Teknologi er det som gjør det mulig for oss å hjelpe deg med å nå riktige personer til riktig tid og sted.
Strategi er den overordnede planen som gjør at vi vet hva vi skal oppnå med markedsføringen, hvem vi skal nå og hva vi skal kommunisere.
Så lenge vi har riktig sammensetning av disse tre kompetansene vil den digitale markedsføringen for deg være både effektiv og kostnadsbesparende.
En avtale hos oss er fleksibel og kan enkelt skaleres opp og ned ved behov. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.
Vi gir bedriften tyngde i de viktigste kanalene.